Prima întalnire de lucru a comisiei de reconstrucție a Palatului Episcopal Greco-Catolic . Comunicat

Prima întălnire de lucru a comisie de reconstrucţie a Palatului Episcopal Greco-Catolic din Oradea, distrus parţial în incendiul de sâmbăta, a avut loc în această dimineaţă, 27 august 2018, la sediul Episcopiei Greco-Catolice de Oradea.

Au fost stabilite planul de lucru, primele măsuri care trebuie luate pe termen scurt, mediu şi lung: evaluarea pagubelor, demararea expertizelor tehnice şi a lucrărilor la acoperiş deîndată ce ancheta se finalizează, deoarece se apropie iarna şi nu dorim ca distrugerile pricinuite de foc să fie continuate de vremea rea în vederea consolidării şi refacerii integrale a Palatului Episcopal. Au fost desemnaţi responsabilii pe plan tehnic care vor coordona echipele. Acestora li se vor alătura alţi specialişti în domeniu şi voluntari.

Pe lângă membrii Episcopiei Greco-Catolice, la discuţii au luat parte reprezentanţi ai Direcţia Judeţeană pentru Cultură Bihor, specialişti în domeniul arhitectural, de rezistenţă şi consolidare, dar şi Excelenţa Sa László Böcskei, episcopul romano-catolic de Oradea, alături de echipa managerială a Episcopiei Romano-Catolice.

Avem încredere că vom fi sprijiniţi în aceste momente dificile de toate autorităţile abilitate, centrale şi locale pentru facilitarea întregului demers birocratic ce este necesar etapelor menţionate anterior.

Mulţumim pentru mesajele de susţinere şi încurajare venite din partea oficialităţilor, comunităţii orădene, naţionale şi celor internaţionale. Vom reveni cu deltalii referitoare la procedurile prin care cei care doresc să ajute la refacerea Palatului Episcopal Greco-Catolic, pot face donaţii, dar şi cu alte detalii despre evoluţia lucrărilor de refacere ale monumentul istoric şi arhitectonic care a căzut pradă flacărilor.

Distribuie informația și pentru prietenii tăi:

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri