Primăria le reamintește orădenilor ca primul termen de plată al impozitului s-a prelungit până la data de 30 iunie

Pentru a evita aglomerarea ghișeelor din Centrul de Relații cu Publicul (Piramidă), Primăria Oradea reamintește cetățenilor faptul că primul termen de plată al impozitului pe clădire, teren și mijloace de transport s-a prelungit până la data de 30 iunie inclusiv, acordându-se în continuare bonificație de 8% în cazul în care cetățeanul alege să plătească online integral impozitul pe anul 2020 și de 4% dacă sunt alese alte modalități de plată decât cele online.

De asemenea, termenul de depunere a rapoartelor de evaluare a clădirilor nerezidențiale în cazul persoanelor fizice, respectiv a clădirilor deținute de către persoane juridice s-a prelungit prin efectul legii, de la 31 martie 2020 la 30 iunie 2020.

Se recomandă în continuare folosirea mijloacelor online

Cu toate că începând de astăzi, 18 mai, la ghișeele din cadrul Piramidei se vor putea realiza operațiuni de încasare tip cash, Primăria Oradea recomandă în continuare cetățenilor să folosească mijloacele online de plată, reamintind că platforma Ghișeul Online oferă acces la următoarele servicii online ale Primăriei Oradea: plata impozitelor, plata abonamentelor de parcare, depunerea și urmărirea stadiului pețiilor, emiterea autorizațiilor pentru traficul greu, depunerea declarațiilor fiscale (inclusiv încărcarea documentelor justificative), acces la arhiva personală (dosar fiscal personal) și eliberarea certificatelor fiscale (numai în cazul plăți integrale a obligațiilor fiscale anuale).

Accesul la serviciile platformei Ghișeului Online se poate face limitat, pe bază de CNP/CUI sau fără autentificare – caz în care nu sunt accesibile serviciile de depunere declarații fiscale, eliberare certificate fiscale și acces la dosarul fiscal personal și complet, pe baza de user și parolă. (User: e-mail pentru cetățeni și CUI pentru firme; parola se va genera automat și va fi primită pe email pentru activarea contului).

Totodată, recomandăm și folosirea celorlalte canale alternative, respectiv comunicarea și transmiterea petițiilor prin e-mail (primarie@oradea.ro) sau prin corespondență, comunicarea prin telefon la numărul 0259/437.000, prin fax la numărul 0259/437.544, prin aplicația pentru dispozitive mobile „Oradea City Report„, dar și plata diverselor taxe prin internet banking.

Distribuie informația
Alte știri