Programul de funcționare al Casei Județene de Pensii Bihor se modifică

Începând cu data de 24 mai, activitatea de relații cu publicul (inclusiv la expertiză medicală) se va desfășura după cum urmează:

Luni-Joi 8.00-14.00

Vineri 8.00-13.00

Ghiseul nr.3 dedicat Pensiilor Internaționale va fi deschis în zilele de luni și miercuri între orele 8.00-14.00 iar vineri între orele 8.00-13.00.

În intervalul orar 12.00-12.20 activitatea de relații cu publicul va fi întreruptă cu scopul efectuării acțiunii de dezinfecție.

În afara acestui interval de lucru, orice documente și solicitări se pot depune în cutia poștală aflată la sediul instituției noastre, ori se pot transmite prin intermediul poștei la următoarea adresă: Oradea, str. Dunărea nr.6, cod poștal 410027. Totodată pentru transmiterea documentelor/solicitărilor se pot utiliza și următoarele adrese de email: mail@cjpensiibihor.ro, stagii.bihor@cnpp.ro, exceptând cazurile în care se depun documentele pentru ajutoare de deces și dosarele de cazuri noi de înscriere la pensie.

Pentru consultanță de specialitate și informații suplimentare, punem la dispoziția tuturor numerele de telefon care pot fi utilizate în intervalul orar 8.00-16.30:

•        0259/430728 și 0259/442658-Relații cu publicul

•        0259/433431-Secretariat

•        0259/433491- Bilete de tratament

•        0259/413451-Programări telefonice pentru depunere dosar de pensie

•        0259/472238 Evidență Stagii de cotizare

•        0259/435488 – Pensii Internaționale

•        0259/472237 – Plăți prestații

•        0259/426774 – Expertiză medicală

•        0259/442658 – Accidente de muncă

Distribuie informația
Alte știri