Programul de lucru cu publicul al Direcției Economice la începutului anului 2018. Comunicat

Direcţia Economică din cadrul Primăriei Oradea va asigura activitatea de lucru cu publicul începând cu data de 3 ianuarie 2018, potrivit următorului interval: luni – joi 7:30 – 18:00, iar vineri 7:30 – 15:30.

În perioada 03.01.2018 – 12.01.2018, se va derula acțiunea de închidere/deschidere an fiscal 2017/2018, motiv pentru care, în această perioadă:
– activitatea de încasare va cuprinde doar taxele fără debit (exemplu: taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie şi/sau parcare plătite în 48 ore).
– contribuabilii persoane fizice și juridice care doresc să achite obligații fiscale restante, datorate anterior anului curent, vor putea să efectueze plata numai prin virament bancar sau mandat poștal.
– declaraţiile fiscale privind clădirile şi terenurile tranzacționate vor fi preluate în Centrul de relații cu publicul (parter), ghișeele 8-11 – persoane fizice și ghișeele 18-20 – persoane juridice, urmând a fi prelucrate în aplicația informatică după data de 15.01.2018.
– vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente.
Începând cu data de 15.01.2018 va fi reluată încasarea tuturor impozitelor şi taxelor datorate bugetului local, inclusiv impozitele pe clădiri, terenuri și autovehicule aferente anului 2018.

Plățile vor putea fi efectuate:
– la casieria din Centrul de relații cu publicul, ghișeele 5-7 și 21-27
– on-line:
o prin secțiunea de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Oradea (www.oradea.ro)
o prin intermediul www.ghiseul.ro
o prin intermediul aplicației MobilePay (link Google Play)
– prin unităţile Direcţiei de Poştă, conform programului (orarului) fiecărei unităţi
– prin unităţile C.E.C, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.

Distribuie informația
Alte știri