Proiecte pentru fluidizarea traficului pe B-dul Magheru: pasaj rutier subteran şi podul Dacia reconfigurat

Îmbunătățirea infrastructurii în municipiu e o prioritate pentru administrația oradeana
De aceea se vor propune aleșilor locali două proiecte. Acestea vizează realizarea unui pasaj rutier subteran care trece pe sub B-dul Magheru între Aleea Ștrandului și Parcul Traian, dar și reabilitarea și reconfigurarea Podului Dacia.

Primul proiect va costa aproximativ 3,85 milioane de euro. Pasajul rutier subteran va face legătura între Aleea Ștrandului și Parcul Traian și va trece pe sub B-dul Magheru, menit fiind a elimina un conflict de trafic. Ar crea un culoar liber celor care trec peste Podul Dacia și ruleaza în continuare spre B-dul Magheru, sau vin dinspre B-dul Magheru și doresc să treacă spre Podul Dacia. Totodată tramvaiele care circulă în acea zonă nu ar mai fi obligate să se oprească la intersecția cu Aleea Ștrandului și Parcul Traian. Pasajul subteran va avea o lungime totală de 224 m, inclusiv cu rampele de acces dinspre Aleea Ștrandului și dinspre Parcul Traian.

De asemenea va incepe reabilitarea Podului Dacia. Lucrările estimate la circa 1,8 milioane de euro vor fi derulate simultan pentru a nu crea sau favoriza anumite ambuteiaje și pentru a nu genera un deranj în trafic de două ori. Podul Dacia trebuie reabilitat și reconfigurat pentru că în acest moment se află într-o stare tehnică necorespunzătoare, având în vedere că ultima intervenție s-a făcut în anul 1997, iar podul a fost (executat) construit în anul 1954. De asemenea, se doreşte lărgirea acestuia cu câte o bandă pe sens, în vederea fluidizării circulaţiei.

Distribuie informația
Alte știri