Târgul de Cariere Oradea a avut loc în 16 noiembrie la Trade Center. La această ediție au participat 1300 de candidați care au fost în căutarea unui loc de muncă. Peste 30 de companii au oferit posturi pentru cei aflați la începutul carierei, dar și pentru cei cu experiență. Participanții au fost interesați și de job-urile part-time, dar și de internshipuri. Angajatorii au pregătit oferte din domeniile Resurse umane, Turism, Inginerie, Alimentație sau Construcții.
Digitalizarea CV-ului, noutatea principală a acestei ediții, a atras numeroși participanți, care au venit pregătiți la eveniment cu CV-urile actualizate în mediul online. Candidații au putut să-și depună CV-ul în câteva secunde la compania unde au dorit să se angajeze. Aceștia și-au imprimat CV-ul electronic la intrarea în târg, sub forma unui QR Code, folosind aplicația eJobs-Locuri de muncă. În cadrul evenimentului, participanții și-au comparat salariul cu Paylab, o aplicație powered by eJobs. Urmând anumiți pași din aplicație, candidații au aflat ce sumă ar trebui să primească la locul de muncă actual, în funcție de experiența lor, domeniul în care activează și regiunea geografică în care își desfășoară activitatea.
“Ne bucurăm să vedem că am stabilit un nou record de candidați prezenți la eveniment. Încă de la primele ore, aceștia au venit pregătiți pentru a-și găsi un loc de muncă. A fost o ediție specială, datorită digitalizării CV-ului și comparării salariului. A fost facilitat procesul de recrutare, prin aplicarea cu CV-ul electronic. Au venit chiar și tineri de liceu interesați de cum arată piața locurilor de muncă.”, a declarat Alina Agafiței, PR Manager Târgul de Cariere.