Retailerul olandez Used Products se extinde în Oradea

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate pe segmentul de tehnologie, de la gadgeturi până la articole de divertisment digital, anunță extinderea în sistem de franciză în trei noi orașe, simultan. Este vorba despre Oradea, Arad și Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele, potrivit unui comunicat de presă.

Magazinele din Oradea și Arad se estimează că vor fi lansate în luna decembrie anul acesta, iar cel din Budapesta în februarie 2024. ”Francizatul din Oradea este Andrei Ionașcu, un fost angajat de la magazinul Used Products din Cluj. După trei ani în care a experimentat cum funcționează un asemenea business, în Cluj, acesta s-a decis să își dezvolte în Oradea propriul magazin. 

Magazinele Used Products cumpără, vând și fac schimb cu o gamă largă de produse, direct de la clienți și către aceștia. Pentru a avea succes într-o astfel de afacere, franciza evaluează în mod constant tendințele de ofertă și cerere ale produselor, ajustând prețurile în funcție de experiența acumulată.

Înființată acum mai bine de 25 de ani în Olanda (orașul Alkmaar), compania Used Products s-a extins constant în ultimul deceniu, mai ales în Europa, această formula de ”magazin în franciză” fiind astăzi extrem de populară. Și tocmai pentru că este un model de business care funcționează optim, compania duce mai departe ideea, cu intenția să-și crească și mai mult prezența la nivel internațional.

Distribuie informația
Alte știri