Scandalurile afectează prestigiul Universității din Oradea?

După încheierea concursului de admitere, sesiunea iulie 2016, la Universitatea din Oradea au confirmat locul un număr de 2299 de candidaţi pentru studii universitare de licenţă, din care 1275 la buget, şi un număr de 1103 de candidaţi pentru studiile universitare de master, din care 655 la buget. Interesantă este scăderea cu 15% a numărului de studenţi confirmaţi la studiile universitare de licenţă faţă de anul 2015. Acest fapt, susțin universitarii, poate fi explicat prin numărul scăzut al absolvenţilor de liceu care au promovat examenul de bacalaureat (aprox. cu 30% mai mic faţă de iulie 2015).
Din analizele făcute de Comisia Centrală de Admitere rezultă faptul că unele domenii de licenţă au înregistrat o creştere a cererii faţă de admiterea din anul 2015, cum ar fi: istoria, psihologia şi ştiinţele comunicării. De asemenea, după sesiunea din iulie de anul acesta, comparativ cu anul 2015, cea mai scăzută cerere s-a înregistrat la domeniile de licenţă inginerie forestieră, inginerie industrială, sociologie, arhitectură.
Rezultatele finale ale concursului de admitere, sesiunea iulie 2016 pentru fiecare facultate sunt disponibile pe site-ul Universităţii din Oradea la adresa http://www.uoradea.ro/Admitere+2016+-+Licen%C5%A3%C4%83+-+rezultate+finale+sesiune+iulie.
Universitatea din Oradea va continua acţiunile de promovare a admiterii pentru sesiunea din septembrie 2016. Informaţiile şi filmele de promovare se vor publica pe portalul Media UO şi pe pagina de Facebook a Universităţii.
A doua sesiune de admitere pentru anul universitar 2016 – 2017 începe în 05 septembrie 2016 şi aşteaptă candidaţii cu o ofertă educaţională completată cu specializări noi. Toate informaţiile privind calendarul de înscrieri şi oferta educaţională vor fi accesibile pe site-ul UO la adresa https://www.uoradea.ro/Admitere.

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri