Sprijin financiar pentru operatorii care vor alege Aeroportul Oradea pentru curse externe

Aleșii locali din Oradea au aprobat vineri, 14 august, în ședința ordinară, un ajutor de un milion de euro pentru operatorii care vor alege Aeroportul Oradea pentru curse externe.

Banii vin de la Uniunea Europeană. Se dau pentru a sprijini companiile aeriene afectate de pandemia de Covid-19.

Comisia Europeană a limitat la 800.000 de euro subvenția pe companie, factorii de evaluare sunt numărul de destinații propuse să fie operate pe o perioadă minimă de un an, numărul de zboruri pe săptămână și numărul estimat de pasageri generat în acel an. Va fi acordat înainte de 31 decembrie 2020.

De luni, s-a deschis apelul public de planuri de afaceri către companiile aeriene. Personalul Aeroportului Oradea va judeca ofertele acestora și urmează să stabilească beneficiarii.

Acordarea de ajutor de stat companiilor aeriene care vor relua sau vor începe operarea zborurilor regulate interne și internaționale de la și către Aeroportul Oradea va contribui la reducerea efectelor negative resimțite de comunitate. Recuperarea traficului aerian este esențială pentru recuperarea economică completă și viabilitatea structurală a regiunii și a întregii economii a României.

Data începerii acceptării cererilor este 17 august 2020, iar data de închidere pentru acceptarea cererilor este 17 septembrie 2020, ora 14.00.

Adresa către care se vor transmite solicitările împreună cu toate documentele suport este stateaidscheme@aeroportoradea.ro.

Pentru a fi luată în evidență solicitarea, este obligatorie confirmarea primirii acesteia.

Orice întrebări cu privire la apelul de solicitări trebuie trimise în timpul apelului de solicitări la următoarea adresă de email: stateaidscheme@aeroportoradea.ro.

Documentele necesare pot fi descărcate de pe link-ul https://www.aeroportoradea.ro/en/state-aid-scheme.html .

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri