Tinerii participanți la proiectul Leadership Camp, primiți de viceprimarul Arina Moș

Tinerii participanți la proiectul de „tabără urbană” Leadership Camp au avut marţi, 6 iulie, o întâlnire cu viceprimarul Arina Moș, în care aceasta le-a vorbit despre oportunitățile oferite de Primăria Oradea, ca instituție parteneră în proiect.

Leadership Camp este un proiect de „tabără urbană” creat și gândit de echipa EduBiz pentru adolescenți din județele Bihor, Sălaj, Cluj și Timiș, acesta fiind un program de mentorat și leadership care folosește instrumente de project management, de dezvoltare personală și profesională.

„Vă mulțumim pentru vizita făcută și ne bucurăm că putem să vă fim de ajutor, mai ales acum când sunteți la început de drum. Administrația locală își dorește să atragă tineri talentați care să descopere mediul profesional și de business din Oradea, care să devină chiar ei înşiși ‘ambasadori’ și care să-i stimuleze pe colegii din localitățile lor să vină să studieze și să lucreze în Oradea. Cu toții știm că orice oraș care vrea să se dezvolte are nevoie în primul rând de oameni performanți, iar voi veți fi cu siguranță motoarele orașelor de mâine”, a precizat viceprimarul Arina Moș.

În cadrul proiectului, din peste 150 de aplicanți au fost selectați 20 de liceeni talentați, atât din orașe, dar și din mediul rural.

Leadership Camp a început cu workshop-uri online încă din luna mai, iar acum din 5 până în 10 iulie tinerii sunt în Oradea pentru a participa în workshop-uri susținute în companiile din Oradea.

În acest mod, tinerii învață direct de la specialiști, de la manageri să dezvolte proiecte pe termen lung în comunitatea lor. Ei identifică problemele din comunitate și caută soluții simple și fezabile, cu ajutorul partenerilor de la RoMarketing, iar cu ajutorul specialiștilor de la Eberspaecher, Faist și Mobiversal învață cum să transforme ideile în proiecte concrete, să planifice înainte de a trece la treabă. Cu specialiștii de la Double Tree by Hilton, tinerii își dezvoltă competențele de comunicare esențiale într-un proiect, iar cei de la Flipsnack, Creatopy și Re7 Consulting îi îndrumă pe partea de promovare și marketing.

Prin parteneriatul semnat cu Primăria Oradea, printre alte activități de susținere a tinerilor, diverse proiecte și acțiuni specifice, OTL le va pune la dispoziție un tur turistic de cunoaștere a orașului cu city-bus-ul, iar Casa Darvas – La Roche le-a facilitat intrarea gratuită în cel mai frumos simbol Art Nouveau al Oradiei.

Odată întorși acasă în județele lor, tinerii vor implementa în comunitățile din care fac parte proiectele gândite și planificate în Oradea, cu ajutorul mentorilor și a îndrumătorilor din companiile orădene.

Urmează ca în luna decembrie, aceștia să prezinte comunității orădene soluțiile și proiectele lor, iar în anul 2022 vor continua schimburile de bune practici și prezentarea proiectelor în Europa cu tineri din diferite țări.

Distribuie informația
Alte știri