Pentru angajatii Primariei Oradea, ziua de sambata, 21 ianuarie, este una cu program normal

Potrivit unui comunicat al municipalităţii, angajaţii instituţiei vor veni la muncă în prima zi de weekend pentru a recupera ziua de 23 ianuarie. Aceasta din urmă a fost stabilită ca zi nelucrătoare prin Hotărârea de Guvern 28 din 2017, pentru a face legătura între zilele nelucrătoare de la sfârşit de săptămână şi ziua liberă din 24 ianuarie.

Sâmbătă, Centrul de relaţii cu publicul din Primărie va fi deschis după programul unei zile de vineri, între orele 7:30 – 15:30.

În ceea ce priveşte programul de lucru al Compartimentului de Stare Civilă din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, ghişeele vor rămâne închise în cursul zilelor de duminică şi marţi şi vor funcţiona după un program redus sâmbătă şi luni. Orădenii pot obţine informaţii suplimentare la numerele de telefon: 0359.885.141 (naşteri), 0259.408.824 (căsătorii) şi 0259.409.410 (decese).

Distribuie informația
Alte știri