Primăria Oradea angajează consilier cu studii în inginerie electrică sau inginerie energetică

Primăria municipiului Oradea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei Tehnice

Funcția publică de execuție vacantă  din cadrul COMPARTIMENTULUI MONITORIZARE SERVICII PUBLICE  EDILITARE – Direcția Tehnică:

 –  consilier, clasa I, grad profesional ASISTENT

Probele concursului sunt:
– Selecția dosarelor – în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
– Data de susţinere a probei scrise08.07.2022, ora 10,00

– Interviul -se va susțineîn termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise

Dosarele de înscriere la concurs se depunîn  perioada: 06.06 – 27.06.2022 inclusiv, la sediul Primăriei municipiului Oradea la Serviciul Resurse Umane, cam. 122 sau 125, et. I, interval orar:8-15

Data publicării06.06.2022, ora 8,00

Locaţia de desfăşurare a  concursuluisediul Primăriei municipiului Oradea

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

Condiţii de participare:

     – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie electrică sau inginerie energetică;

     –  vechime în specialitate studiilor necesară exercitării funcţiei publice – minimum 1 an

NOTĂ: Se vor studia formele actualizate la zi ale actelor normative menționate în bibliografie

Atribuţiile posturilor vacante sunt prevăzute în anexele ataşate prezentului anunţ

Pentru concursul de recrutare organizat pentru funcţiile publice de execuţie, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:

  • formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, actualizată, conform formularului atașat prezentului anunț;
  • curriculum vitae, model comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată,  care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform formularului atașat prezentului anunț:
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului –  modelul stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
  • dosar plic

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

Adesa de corespondență: Primăria municipiului Oradea, P-ţa Unirii, nr. 1 – 410100

tel. 0259408850 sau 0259409443, fax. 0259437544

email: primarie@oradea.ro

 Persoane de contact:

  •  
    • Rodica Funar – Şef Serviciu Resurse Umane
    • Maria Puşcaş – Consilier Serviciul Resurse Umane
Distribuie informația
Alte știri