Primăria municipiului Oradea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei Tehnice
Funcția publică de execuție vacantă din cadrul COMPARTIMENTULUI MONITORIZARE SERVICII PUBLICE EDILITARE – Direcția Tehnică:
– consilier, clasa I, grad profesional ASISTENT
Probele concursului sunt:
– Selecția dosarelor – în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
– Data de susţinere a probei scrise: 08.07.2022, ora 10,00
– Interviul -se va susțineîn termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise
Dosarele de înscriere la concurs se depun, în perioada: 06.06 – 27.06.2022 inclusiv, la sediul Primăriei municipiului Oradea la Serviciul Resurse Umane, cam. 122 sau 125, et. I, interval orar:8-15
Data publicării: 06.06.2022, ora 8,00
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul Primăriei municipiului Oradea
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Condiţii de participare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență inginerie electrică sau inginerie energetică;
– vechime în specialitate studiilor necesară exercitării funcţiei publice – minimum 1 an
NOTĂ: Se vor studia formele actualizate la zi ale actelor normative menționate în bibliografie
Atribuţiile posturilor vacante sunt prevăzute în anexele ataşate prezentului anunţ
Pentru concursul de recrutare organizat pentru funcţiile publice de execuţie, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:
- formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, actualizată, conform formularului atașat prezentului anunț;
- curriculum vitae, model comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform formularului atașat prezentului anunț:
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului – modelul stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
- dosar plic
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:
Adesa de corespondență: Primăria municipiului Oradea, P-ţa Unirii, nr. 1 – 410100
tel. 0259408850 sau 0259409443, fax. 0259437544
email: primarie@oradea.ro
Persoane de contact:
-
- Rodica Funar – Şef Serviciu Resurse Umane
- Maria Puşcaş – Consilier Serviciul Resurse Umane